woensdag 4 maart 2009

Stap 3: Brainstorm

Ineens heb je het!
je kijkt wat rond op het internet, en bladert n beetje in alle blogs van de andere studenten.
het viel me op dat er zoveel moois te maken is met kleur!
dus ik heb besloten dat mijn thema voor de kalender, kleur gaat worden! ik heb er zin in om dit idee verder uit te werken! en ik laat er snel meer over weten..
UPDATEE !
Heelaas heelaas.. iemand anders had dat ookal voor zijn kalender! en dat vind ik onwijs jammer.. dus heb ik even verder gedacht.. dieren!
er zijn genoeg dieren in rotterdam!
meeuwen, duiven, eenden, honden, katten, kever torren en nog veel meer andere rondvliegende beestjes!
genoeeeegg ! om wat leuks mee te doen!
dus het thema kleur komt te vervallen. en we gaan over op Dieren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten