maandag 18 mei 2009

stap 17

stap 17 hebben wij ookal klasikaal behandeld maar ik zal hem nog een keer opschrijven,
mijn concept was Vogels 
het eindresultaat is qua de foto's nog beter dan ik had gedacht! alleen het papier van de kalender valt mij een beetje tegen, ik had het liever op dat mooie glimmende foto papier gehad..
ik ben het meest trots op het mooie resultaat van de foto's van vliegende vogels.. ik denk dat het maken van foto's van vliegende vogels toch nog wel wat geduld eist.. en ik heb dat geduld en vind het onwijs gaaf geworden! wat het meest tegen viel.. toch wel een idee bedenken waarover de kalender zou moeten gaan.. er zijn zoveel onderwerpen waar je niet bij stil staat.. en als je dan iets denkt te hebben is het onwijs lastig om er over te fotograferen of het onderwerp is al door een andere student eerder gebruikt, en als fotograaf moet je natuurlijk wel origineel zijn!
als tip geef ik mee dat je op tijd je kalender moet laten afdrukken, en maar beter een paar dagen te vroeg af kan hebben in plaats van dat het slordig eindwerk word. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten