maandag 25 januari 2010

Stap 8

Planning, opname en checklist;

omdat vorige week de les uitviel ben ik toch op maandag op pad gegaan. want ik ken mezelf en als ik eenmaal achter kom te lopen heb ik er vaak moeite mee dit weer in te halen
dus ik heb al een aantal opnames gedaan.
op een kinderboerderij.

mijn thema is ook een klein beetje veranderd. het word Leven in de Polder
en dan de dieren en natuur die daar bij horen
ik moet gewoon geluk hebben met wat voor n dieren ik daar tegen zal komen!

tot nu toe heb k wel een zilverreiger, en die zijn best zeldzaam!
koetjes, geitjes, biggetjes, hertje enz enz enz..
en dan wil ik nog mooie foto's van de polder
ik gebruik hiervoor het platteland bij het noord aa in zoetermeer.

verder ga ik van t weekeind weer op stad om nog meer foto's te maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten