maandag 29 juni 2009

Stap 11: Opnamen

Thuisopdracht:
de opnames zijn goed gelukt! het was wel super warm en benouwd in de oefenruimtes wat ook wel te zien is aan ze. het was ook al laat op de avond ze oefenenden nou net deze keer van 20.00 tot 24.00, normaal van 17.00 tot 20.00, dus de vermoeidheid begon al aardig toe te slaan. maar het zijn alsnog hele gave foto's geworden!

Studio opdracht:
wat een pech dag achter de rug!!
de nacht voor de opnames super erge storm, waardoor er bijna geen trein reed! we hebben er bijna 3 uur over gedaan om van Zoetermeer naar Rotterdam te komen!! helemaal nat geregend en moe kwamen we dan eindelijk aan, even snel opgemaakt en omgekleed. gelukkig was de gitaar droog gebleven, uiteindelijk dik 3 uur bezig geweest met fotograferen. toen even samen de resultaten bekeken nog wat foto's erbij geschoten en met een tevreden gevoel naar huis gegaan!

Locatie opdracht:
over deze opdracht heb ik totaal 4 weken gedaan ongeveer, ik was 2 dagen naar de Veluwe gegaan, omdat de eerste serie foto's in mijn portomonee zat en die is dus helaas 1 week na de opnames gestolen! dus dan maar weer opnieuw, de foto's van het noord aa, dorp en stadshart zijn allemaal op dezelfde dag geschoten, en de foto's uit Rotterdam zijn op een middag na school gemaakt, omdat fotografie toen uitviel, maar ik toch nog wat moest schieten dacht ik dat komt mooi uit! dan duik ik lekker even de stad in om wat te fotograferen. ik wilde het liefst op de markt wat ik uiteindelijk ook heb gedaan, in het begin wel spannend al mijn spullen goed in de gaten houden en vind iedereen het wel goed als ik foto's maak. maar uiteindelijk zijn het mooie foto's geworden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten