maandag 22 juni 2009

Stap 2 Grove planning maken

thuis opdracht:
ik heb gekozen om het bandje waar mijn vriend in speelt te gebruiken als mijn club, mijn 5 beste vrienden zitten erin. en ik zie hun als mijn club! 
ik denk dat ik maar eens een paar keer meega naar het oefenen, en daar wat mooie foto's ga maken! 

Studio opdracht:
Ojeee ! opzoek naar een mannelijk model.. die voor mij wilt poseren met het thema Rock, Metal.. iets in die richting.. vrienden allemaal afgebeld. die wilden allemaal niet! dan toch maar een meisjes model, jippie Annemarie wilde wel! zij zat midden in haar examens en had niet de 1e les, maar die week daarop wel even tijd voor mij! dus in les 1 heb ik mij georienteerd op wat de rest van de leerlingen deden, en een beetje ideetjes gestolen en slimme tips opgepikt!

Locatie opdracht:
ik wist al vrij snel wat ik wilde doen met mijn locatie opdracht, ik vind het heerlijk om lekker in de natuur te fotograferen.. mooie plekken en dieren enzo, en de rust die je kunt laten zien op een foto. erg lastig maar wel een leuke uitdaging!
mijn concept: 
Van drukke stad, naar rustig natuur gebied..
we beginnen natuurlijk met 2 foto's van het drukke Rotterdam.. daarna komt het stadshart van Zoetermeer in beeld, dan over naar het Dorp ook hier in Zoetermeer, toen het Noord AA het plaatstelijke strandje in Zoetermeer en uiteindelijk de Hooge Veluwe.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten