maandag 29 juni 2009

Stap 8: planning, opname en Checklist

Thuisopdracht:
planning: op een vrijdag als de gasten weer eens zouden oefenen in het JJ music house,
verder had ik alleen mijn eigen camera meegenomen met 2 lenzen daarbij, het enigste wat ik nodig had was een kruk! en die heb ik stiekem even geleend bij JJ zelf.. 

Studio opdracht:
Planning had ik al verteld, niet de eerste week les maar de 2e. dus de 3e school week omdat we om de week maar studio fotografie hadden.
de checklist was wat langer:
- gitaar
- kabel
- t shirts
- ketting
- make up
- oorbellen
- versterkers
en Annemarie natuurlijk ! 
en mijn eigen camera D40.

Locatie opdracht:
hierbij had ik mooie gebieden en wat dieren nodig.
een planning had ik niet echt gemaakt omdat ik op het mooie weer wachtte, mijn scooter en camera pakte en foto's ging maken in Zoetermeer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten