maandag 29 juni 2009

Stap 7: bespreken met de opdrachtgever

Thuisopdracht:
ik heb meerdere keren gevraagd aan mevrouw Berendsen wat nou precies de opdracht was, omdat ik het niet helemaal begreep. maar je krijgt dus de totale vrijheid, en toen had ik volgens mij verteld dat ik dan een bandje ging fotograferen.

Studio opdracht:
ik had mevrouw Berendsen al verteld dat ik iemand van thuis mee zou nemen, dat was goed als ik dan maar wel van te voren al goed ideeen in mijn hoofd en op papier had, zodat mijn 'model' niet 2 weken achter elkaar mee hoefde maar zodat alles in 1 shoot zou kunnen lukken.

Locatie opdracht:
ik had verteld dat ik graag foto's maak op de Veluwe, en of ik dit kon verwerken in mijn locatie opdracht. dat mocht alleen moest ik ook goed aan het werk kunnen op de dinsdag aan de les locatie opdracht, dus daarom bedacht ik dat ik de foto's van de drukke stad in Rotterdam zou schieten zodat ik dan tijdens de les ook wat te doen had!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten