maandag 22 juni 2009

Stap 3. brainstormen

thuis opdracht:
zoals ik al zei kies ik de band van mijn 5 beste vrienden, en kijk daar wel  hoe ik het ga doen. van boven af op een stoel staan of hoe dan ook .. 

studio opdracht:
ik heb Annemarie als model, en ik doe het thema rock, dus ik ben van plan wat band t shirts mee te nemen die op de grond leggen en Ann mag er dan opzitten of staan. ook neem ik mijn gitaar en kabel mee. de kabel leg ik dan in hartjes vorm op de grond neer.. zo krijg je een leuk effect vind ik persoonlijk! Ann neemt zelf natuurlijk wat verschillende kleding mee, en leuke zwarte oogschaduw.

Locatie opdracht:
even snel met mijn ouders plannen wanneer ze tijd hebben om naar de Veluwe te gaan! de rest van de locaties ligt om de hoek, ik wil verder gewoon goed laten zien in de foto's hoe afbouwend het is. en hoe verschillend Nederland kan zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten